God morgon!

Vaknade med solen i ögonen, så skönt! Jag längtar verkligen till våren nu, det har
kommit lite för mkt snö och har varit lite för många iskalla mornar med jobb.. ;P

Igår vart det ju en trip till faster. Åt god mat och öppnade paket :) Arvid fick
ett vilda western spel där man skulle skjuta ner massa gubbar :)
Har faktiskt provat det och det var kul bara att man får så ont i armen
eftersom man håller i ett gevär som man stoppar wii remote i, låter det komplicerat? ;)

Själv fick jag ett par lila urbanears och presentkort på bio :D
Sitter med hörlurarna på nu, otroligt bra ljud :)
Tror att jag ska ta med lillebror på narnia 3, sugen på att se den ;)

Oj.. vart mkt babbel (;

Nu ska jag gå och ta mig nåt och äta frukost/lunch :P

Tjiongelong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0