Datorfri dag ;)

Förlåt för dålig uppdatering har inte haft på datorn på hela dan faktiskt, sitter vid mamma & pappa nu.
Min dag började med aftonbladets försäljning som alla helger gör ;) Sen har jag faktiskt inte gjort någonting..
Imorgon ska Arvid förja med och gå med tidningarna, roligare när nån följer med.. haha :P

Imorgon måste jag plugga! Jag har inte gjort mitt religonsprov än, det väntar på att jag ska göra det nu efter lovet..
Har typ pluggat på halva ;P Typiskt mig att skjuta på det till sista sekund..

Har suttit och kollat runt lite på kameror, jag är inte så haj på det där än.. :P

Ne nu ska jag ta och lägga  mig i sängen med en bok..


God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Du får väl fråga din moster om hjälp ;)

2011-01-09 @ 11:52:44
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0