Slapp-söndag

Idag har jag tagit det ganska lungt, kände att jag behövde en lung dag nu.. Har spelat sims 3 i stort sätt hela dagen ;) Men jag har faktiskt varit duktig också och pluggat på mitt engelskaprov som jag har på tisdag.. Fram till höstlovetsom är vecka 45 har jag 5 prov. Engelska på tisdag, ett i enkonomi nu på fredag sen har jag spanska veckan efter det och den sista veckan har jag i gamla greker och matte.. Inte så kul men det brukar gå bra så jag är inte orolig..

I helgen har jag sovit hos Jempa som ni redan vet, vart inte så mkt uppdatering fast jag hade datorn med mig, vi gjorde andra saker så jag glömde helt enkelt bort det... ;)

Nu tänkte jag lägga mig och glo på lite simpsons, har redan sett alla gossip girl :/ Men jaja det var väl det..
Ja just det imorgon fyller min lilla kusin 3 år! Kommer fortfarande ihåg när jag var på bb och såg henne fösrta gången..

Jaja..
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0