Ciao Biao!

Sitter med min störda lillebroR  som försöker anfalla mig med mitt täcke (; HAhahahah!
Dom andra åkte precis till maxi, pappa lovade att köpa godis till mig.. Onyttig är jah!
Borde kanske plugga lite men jag orkar inte XD Hahah jag vill bara att det ska blir helg!'
Fick mitt mobilskydd idag! :) Funkar ganska bra.. Har inte hunnit ha det så mkt än ;)

Blir ny design här i bloggen senare :) Det är ju alltid kul med lite nytt!

Vad har jag mer att skriva.. jo juste
Jag fyller om 9 dagar! :D  Kanske skulle lägga upp en önskelista i bloggen hahah ;)

Jaja..det var väl det..

Puss Puss!





Kommentarer
Postat av: Leaa <3

Hahaha.. XD

Fin blogg btw! :)

2010-11-16 @ 18:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0